آتشفشان شیلی
آتشفشان شیلی
Thursday, 14 July 2011
.ستاد کنترل ترافیک نوازشگران سبز
قابل توجه کسانی که در فیلمهایی که بر علیه جنبش ازادیخواهی ایران شرکت میکنند(از سیاهی لشکر تا کارگردان):در هنگام پخش کارهای شما و یا دیدن بیلبورد تبلیغاتی فیلمتان مسیرهای مجازی منتهی به خواهر و مادرتان دچار ترافیک میشود از ملت همیشه در صحنه تقاضامندیم از گذرهای فرعی عمه یا خاله مراجعه کنند/.ستاد کنترل ترافیک نوازشگران سبز
Tuesday, 12 July 2011
اصلاحات را فراموش کنید
نظر شخصی: زمانی ایرانیان میتوانند به دموکراسی برسند که کاملا مسیر کشورهای عربی را تقلید کنند.هدف:نابودی دیکتاتوری و استقرار دموکراسی/ما بعنوان مردم نباید دنبال اپوزیسیون راه بیفتیم انها طفیلی ماییند نه ما طفیلی انان.وسیله:تنها و تنها تظاهرات خیابانی/خشونت در زمان دفاع از خود کاملا انسانی و مشروع است.ما اگر خود تصمیم نگیریم دیگران بجای ما تصمیم خواهند گرفت و بعد از جنگ امریکا و کشورهای دیگر غربی کشوری ویرانه اشوب زده با هزاران کشته را تحویلمان خواهند داد. وقت زیادی نداریم/اصلاحات را فراموش کنیدسراب و در باغ سبزی بیش نیست
Monday, 20 June 2011
Wednesday, 15 June 2011
روزی که با تمام وجود به ایرانی بودنم افتخار میکردم
امروز سالروز روز مهمی در تاریخ ایران است.روزی که میلیونها نفر با راهپیمایی سکوت در تهران نگاه جهانیان را به ایرانیان تغییر دادند و نشان دادند که علیرغم داشتن حکومتی عقب افتاده، مردمانی متمدنند.روزی که با تمام وجود به ایرانی بودنم افتخار میکردم.
Sunday, 12 June 2011
چه جوریه؟
چه جوریه که کشته شدن(سهل انگاری عمدی در نگه داری یک اعتصاب کننده) هدی صابر غیرت یه خواننده ایرلندی مثل کریس دی برگ را به جوش میاره ولی خیلی از خوانندهای ایرانی داخل و خارج عین خیالشون نیست.
جمهوری اسلامی زندانیان سیاسی بیمار را عمدا میکشد.
حداقل شش زندانی سیاسی در سالهای اخیر در زندان بدون حکم اعدام از دنیا رفتهاند: امیدرضا میرصیافی، اکبر محمدی، امیرحسین حشمتساران، و محسن دگمهچی ,عزت سحابی و هدی صابر.حال به این گفته دادستان تهران توجه کنید: «قرار نیست که همه اینها با اعدام بمیرند و با اعدام کشته شوند.» (دویچه وله، ۳۰ مارس ۲۰۱۱).آیا هنوز فکر میکنید این زندانیان بر اثر اعتصاب غذا و یا بیماری طبیعی فوت میکنند؟
Saturday, 11 June 2011
!جمهوری اسلامی دیکتاتوری نیست
جمهوری اسلامی دیکتاتوری نیست توتالیتر است .به زبان ساده دیکتاتور از ملت فقط بله قربان میخواهد اما توتالیتر جدای از بله قربان میخواهد مثل او فکر کنید در غیر اینصورت حذف و منزوی میشوید..مثل هیتلر و استالین با این تفاوت که انها همیشه توتالیتر بودن خود را انکار میکردند اما جمهوری اسلامی اولین حکومت در طول تاریخ است که به توتالیتر بودن خود افتخار میکند و ان را فریاد میزند.معنی فارسی توتالیتر میشود مطلقه همان ولایت مطلقه فقیه
Friday, 10 June 2011
پیش بینی رضا خان در مورد افزایش تجاوز /حکایت آخوند و دستشویی
چند آخوند به سراغ رضاخان که در فاحشه خانه ها را تخته کن.رضاخان جوابی نداد و آخوندها را برای ناهار دعوت کرد بعد از صرف غذایی پر و پیمان و چرب آخوندها قصد رفتن به مستراح کردند اما دیدند درها همگی قفل است هر چه داد زدند کسی در را باز نکرد تا اینکه خود را خراب کردند.علت این کار را از رضاخان پرسیدند جواب داد:فاحشه خانه بمانند همان دستشویی وقتی که نباشد ملت کثافتکاریشان را به مانند شما به کوچه و خیابان میکشانند
Subscribe to:
Posts (Atom)




