آتشفشان شیلی

آتشفشان شیلی
آتشفشان شیلی

Thursday, 14 July 2011

.ستاد کنترل ترافیک نوازشگران سبز

قابل توجه کسانی که در فیلمهایی که بر علیه جنبش ازادیخواهی ایران شرکت میکنند(از سیاهی لشکر تا کارگردان):در هنگام پخش کارهای شما و یا دیدن بیلبورد تبلیغاتی فیلمتان مسیرهای مجازی منتهی به خواهر و مادرتان دچار ترافیک میشود از ملت همیشه در صحنه تقاضامندیم از گذرهای فرعی عمه یا خاله مراجعه کنند/.ستاد کنترل ترافیک نوازشگران سبز

Tuesday, 12 July 2011

اصلاحات را فراموش کنید

نظر شخصی: زمانی ایرانیان میتوانند به دموکراسی برسند که کاملا مسیر کشورهای عربی را تقلید کنند.هدف:نابودی دیکتاتوری و استقرار دموکراسی/ما بعنوان مردم نباید دنبال اپوزیسیون راه بیفتیم انها طفیلی ماییند نه ما طفیلی انان.وسیله:تنها و تنها تظاهرات خیابانی/خشونت در زمان دفاع از خود کاملا انسانی و مشروع است.ما اگر خود تصمیم نگیریم دیگران بجای ما تصمیم خواهند گرفت و بعد از جنگ امریکا و کشورهای دیگر غربی کشوری ویرانه اشوب زده با هزاران کشته را تحویلمان خواهند داد. وقت زیادی نداریم/اصلاحات را فراموش کنیدسراب و در باغ سبزی بیش نیست

Wednesday, 15 June 2011

روزی که با تمام وجود به ایرانی بودنم افتخار میکردم

امروز سالروز روز مهمی در تاریخ ایران است.روزی که میلیونها نفر با راهپیمایی سکوت در تهران نگاه جهانیان را به ایرانیان تغییر دادند و نشان دادند که علیرغم داشتن حکومتی عقب افتاده، مردمانی متمدنند.روزی که با تمام وجود به ایرانی بودنم افتخار میکردم.

Sunday, 12 June 2011

چه جوریه؟

 چه جوریه که کشته شدن(سهل انگاری عمدی در نگه داری یک اعتصاب کننده) هدی صابر غیرت یه خواننده ایرلندی مثل کریس دی برگ را به جوش میاره ولی خیلی از خوانندهای ایرانی داخل و خارج عین خیالشون نیست.

آتشفشان شیلی