آتشفشان شیلی

آتشفشان شیلی
آتشفشان شیلی

Saturday, 11 June 2011

!جمهوری اسلامی دیکتاتوری نیست

 جمهوری اسلامی دیکتاتوری نیست توتالیتر است .به زبان ساده دیکتاتور از ملت فقط بله قربان میخواهد اما توتالیتر جدای از بله قربان میخواهد مثل او فکر کنید در غیر اینصورت حذف و منزوی میشوید..مثل هیتلر و استالین با این تفاوت که انها همیشه توتالیتر بودن خود را انکار میکردند اما جمهوری اسلامی اولین حکومت در طول تاریخ است که به توتالیتر بودن خود افتخار میکند و ان را فریاد میزند.معنی فارسی توتالیتر میشود مطلقه همان ولایت مطلقه فقیه

No comments:

Post a Comment