چند آخوند به سراغ رضاخان که در فاحشه خانه ها را تخته کن.رضاخان جوابی نداد و آخوندها را برای ناهار دعوت کرد بعد از صرف غذایی پر و پیمان و چرب آخوندها قصد رفتن به مستراح کردند اما دیدند درها همگی قفل است هر چه داد زدند کسی در را باز نکرد تا اینکه خود را خراب کردند.علت این کار را از رضاخان پرسیدند جواب داد:فاحشه خانه بمانند همان دستشویی وقتی که نباشد ملت کثافتکاریشان را به مانند شما به کوچه و خیابان میکشانند
No comments:
Post a Comment