نظر شخصی: زمانی ایرانیان میتوانند به دموکراسی برسند که کاملا مسیر کشورهای عربی را تقلید کنند.هدف:نابودی دیکتاتوری و استقرار دموکراسی/ما بعنوان مردم نباید دنبال اپوزیسیون راه بیفتیم انها طفیلی ماییند نه ما طفیلی انان.وسیله:تنها و تنها تظاهرات خیابانی/خشونت در زمان دفاع از خود کاملا انسانی و مشروع است.ما اگر خود تصمیم نگیریم دیگران بجای ما تصمیم خواهند گرفت و بعد از جنگ امریکا و کشورهای دیگر غربی کشوری ویرانه اشوب زده با هزاران کشته را تحویلمان خواهند داد. وقت زیادی نداریم/اصلاحات را فراموش کنیدسراب و در باغ سبزی بیش نیست
No comments:
Post a Comment