آتشفشان شیلی

آتشفشان شیلی
آتشفشان شیلی

Thursday, 14 July 2011

.ستاد کنترل ترافیک نوازشگران سبز

قابل توجه کسانی که در فیلمهایی که بر علیه جنبش ازادیخواهی ایران شرکت میکنند(از سیاهی لشکر تا کارگردان):در هنگام پخش کارهای شما و یا دیدن بیلبورد تبلیغاتی فیلمتان مسیرهای مجازی منتهی به خواهر و مادرتان دچار ترافیک میشود از ملت همیشه در صحنه تقاضامندیم از گذرهای فرعی عمه یا خاله مراجعه کنند/.ستاد کنترل ترافیک نوازشگران سبز

Tuesday, 12 July 2011

اصلاحات را فراموش کنید

نظر شخصی: زمانی ایرانیان میتوانند به دموکراسی برسند که کاملا مسیر کشورهای عربی را تقلید کنند.هدف:نابودی دیکتاتوری و استقرار دموکراسی/ما بعنوان مردم نباید دنبال اپوزیسیون راه بیفتیم انها طفیلی ماییند نه ما طفیلی انان.وسیله:تنها و تنها تظاهرات خیابانی/خشونت در زمان دفاع از خود کاملا انسانی و مشروع است.ما اگر خود تصمیم نگیریم دیگران بجای ما تصمیم خواهند گرفت و بعد از جنگ امریکا و کشورهای دیگر غربی کشوری ویرانه اشوب زده با هزاران کشته را تحویلمان خواهند داد. وقت زیادی نداریم/اصلاحات را فراموش کنیدسراب و در باغ سبزی بیش نیست